Modyfikacja diety w celu szybkiego odchudzania – jak to zrobić?

1Zmniejsz spożycie węglowodanów

weglowodany

Wielu specjalistów wskazuje na to, że jeśli chcesz zobaczyć szybsze wyniki diety, należy
stosować dietę niskowęglowodanową.

  • Diety o niskiej zawartości węglowodanów to plany żywieniowe, które koncentrują się
    na zminimalizowaniu całkowitego spożycia węglowodanów w ciągu dnia. Powodują
    one szybszą utratę wagi i wykazano, że pomagają w szczególności stracić więcej
    tkanki tłuszczowej.
  • Węglowodany znajdują się w wielu różnych produktach spożywczych, w tym w
    owocach, warzywach skrobiowych, roślinach strączkowych, produktach mlecznych i
    ziarnach.
  • Zamiast ograniczać każdą z tych grup żywności, zminimalizuj grupy najbardziej
    bogate w węglowodany i te, których składniki odżywcze można uzyskać z innych produktów. Limit: ziarna (np. Chleb, ryż, makaron, krakersy lub tortille), owoce o wysokiej zawartości cukru i warzywa skrobiowe.
  • Jeśli zdecydujesz się na porcję tych pokarmów bogatych w węglowodany, trzymaj się odpowiedniej wielkości porcji: 1/2 szklanki ziaren, 1 szklanka warzyw skrobiowych i 1/2 szklanki owoców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here